Företaget har som avsikt att utföra strategi, analys och utbildning kring data åt organisationer. Bolagets syfte är att förbättra organisationers användning och förståelse av data. Med strategi avses att hjälpa organisationer allokera resurser i data givet organisationens avkastningskrav och riskaversion. Vidare utför vi dataanalyser med den nyss nämnda strategin som utgångspunkt. Slutligen erbjuds utbildning samt föreläsningar för att förbättra kundens förståelse.
2023-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -3 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -3 |
Årets resultat (tkr) | -3 |
Summa tillgångar (tkr) | 22 |
Antal anställda |
2023-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -3 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -3 |
Årets resultat (tkr) | -3 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 22 |
Tillgångar (tkr) | 22 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 22 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | |
Skulder och eget kapital (tkr) | 22 |
2023-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | |
---|---|
Antal anställda | |
Omsättning per anställd (tkr) | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | 0.0% |
Soliditet | 100.0% |
Kassalikviditet | 0.0% |
Företaget har som avsikt att utföra strategi, analys och utbildning kring data åt organisationer. Bolagets syfte är att förbättra organisationers användning och förståelse av data. Med strategi avses att hjälpa organisationer allokera resurser i data givet organisationens avkastningskrav och riskaversion. Vidare utför vi dataanalyser med den nyss nämnda strategin som utgångspunkt. Slutligen erbjuds utbildning samt föreläsningar för att förbättra kundens förståelse.